Siparişim bana ne zaman ulaşır?

  • Saat 14:30 ‘a kadar verilen siparişler aynı gün içerisinde kargolanır.
  • Yurt içi siparişler 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır.
  • Bulunduğunuz lokasyona göre değişiklik göstermektedir.



Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

  • Sipariş takibi sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.
  • Mail yoluyla tarafınıza ulaştırılan kargo takip numaranız ile de kargonuzu takip edebilirsiniz.



Kargom geldiğinde, teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

  • Öncelikle ürünü teslim alırken paketinizde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz.
  • Kargo ile gönderim esnasında nadirende olsa kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir.
  • Bu sebeple böyle bir durum olduğunda ürünü teslim almayıp kargo yetkilisine hasar tutanağı tutturmalısınız.



Kargo firması evde olmamam durumunda ürünümü teslim edemedi, kargoma nasıl ulaşabilirim?

  • Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir ve üç gün şubede bekletilir.
  • Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz.
  • Üç gün içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.



Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?

  • Ürünün size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.



Siparişin iptal edilmesi durumunda para iade süresi nedir?

  • Siparişinizi iptal ettiğinizde ya da iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız hesabınıza iade edilmektedir.



Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

  • www.overoz.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.



Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?

  • www.overoz.com.tr ‘den verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse, 0850 533 0262 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da anasayfada bulunan whatsapp iletişim hattımızdan bizlere ulaşarak ürününüzü değiştirebilirsiniz.



Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

  • Adres değişimi prosedürü öncesinde, siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz.
  • Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresinizi, 0850 533 02 62 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da anasayfada bulunan whatsapp iletişim kanalımızdan bizlere ulaşarak değiştirebilirsiniz.



Ürünlerimin temizliğini nasıl yapmalıyım?

  • Ürünlerimizin %100 organik pamuklu kumaşlardan üretilmesi sebebi ile ürün sayfasında bulunan  yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır.



Sipariş ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?

  • Ürün elinize sipariş ettiğiniz beden, model ya da renkten farklı gelirse 0850 533 02 62 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da anasayfada bulunan whatsapp iletişim kanalımızdan – bizlere ulaşarak ürün değişiminizi gerçekleştirebilirsiniz.



Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?

Firmamızda kalite kontrol işlemleri büyük bir titizlikle yürütülmektedir, ürününüz buna rağmen defolu çıkarsa; ürünü iade süresi geçmeden (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak ürün değişimi gerçekleştirilecektir.