OverOz

Mağaza

Sıkça Sorulan Sorular

  • Saat 14:30 ‘a kadar verilen siparişler aynı gün içerisinde kargolanır.
  • Yurt içi siparişler 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır.
  • Bulunduğunuz lokasyona göre değişiklik göstermektedir.
  • Sipariş takibi sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.
  • Mail yoluyla tarafınıza ulaştırılan kargo takip numaranız ile de kargonuzu takip edebilirsiniz.
  • Öncelikle ürünü teslim alırken paketinizde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz.
  • Kargo ile gönderim esnasında nadirende olsa kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir.
  • Bu sebeple böyle bir durum olduğunda ürünü teslim almayıp kargo yetkilisine hasar tutanağı tutturmalısınız.
  • Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir ve üç gün şubede bekletilir.
  • Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz.
  • Üç gün içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.
  • Ürünün size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
  • Siparişinizi iptal ettiğinizde ya da iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız hesabınıza iade edilmektedir.
  • www.overoz.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.
  • www.overoz.com.tr ‘den verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse, 0850 533 0262 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da anasayfada bulunan whatsapp iletişim hattımızdan bizlere ulaşarak ürününüzü değiştirebilirsiniz.
  • Adres değişimi prosedürü öncesinde, siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz.
  • Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresinizi, 0850 533 02 62 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da anasayfada bulunan whatsapp iletişim kanalımızdan bizlere ulaşarak değiştirebilirsiniz.
  • Ürünlerimizin %100 organik pamuklu kumaşlardan üretilmesi sebebi ile ürün sayfasında bulunan  yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır.
  • Ürün elinize sipariş ettiğiniz beden, model ya da renkten farklı gelirse 0850 533 02 62 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da anasayfada bulunan whatsapp iletişim kanalımızdan – bizlere ulaşarak ürün değişiminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Firmamızda kalite kontrol işlemleri büyük bir titizlikle yürütülmektedir, ürününüz buna rağmen defolu çıkarsa; ürünü iade süresi geçmeden (14 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak ürün değişimi gerçekleştirilecektir.

Sohbeti aç
Hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabiliriz?
Merhaba,
Sıkça Sorulan Sorular - OverOz ile ilgili bilgi almak ister misiniz?